Novi reklamni formati na Instagramu
Instagram, besplatna aplikacija za obradu i deljenje fotografija na društvenim mrežama, lansirala je danas alatku koja omogućava svim oglašivačima da sami kreiraju svoje reklamne kampanje i emituju ih grupi od više od 300 miliona aktivnih korisnika platforme.
Lansirani su i novi reklamni formati, kao što su fotografije u formatu portreta ili pejzaža, objavljeno je na veb portalu lesechos.fr.
Video reklame su sada duže (traju 30 sekundi), a e-trgovcima će sada biti omogućeno direktno upućivanje veb korisnika na kupovine.
Oglašivači će, takođe, moći da vode zajedničke kampanje na Instagramu i Fejsbuku.
Instagram je najavio lansiranje reklamiranja u još oko 30 zemalja, među kojima su Italija, Španija, Meksiko ili Indija.
Reklamiranje će, do kraja meseca, biti uvedeno svuda u svetu.
To je značajna stvar za Fejsbuk, koji je kupio Instagram pre tri godine za skoro milijardu dolara, jer će na taj način proširiti izvore prihoda i neće biti zavisan samo od posetilaca te društvene mreže.
Prema istraživačkoj kompaniji eMarketer, Instagram bi mogao s novim servisom da ostvari ove godine prihod od 595 miliona dolara, odnosno od 2,81 milijardi dolara 2017. godine, što je više od 10 odsto reklamnih prihoda Fejsbuka.